onsdag, juni 29, 2005

Dagens äckligaste mål

Jag har aldrig förstått mig på det här med frukost. Varför är det dagens viktigaste mål egentligen? Kommer jag att dö i förtid om jag inte är noga med att äta en rejäl frukost varje dag? Jag avskyr att äta frukost. Jag tycker visserligen inte så mycket om mat rent generellt men att äta precis när man vaknat är så sämst.

Jag vet inte hur det är med andra men när jag vaknar på morgonen så känns hela munnen klibbig och det smakar lite konstigt. Man riktigt känner hur ens andedräkt antagligen är hälsofarlig. Att då gå upp och fixa ihop ett stort mål mat att glufsa i sig är inte min första tanke. Det spelar ingen roll om jag är hungtig, det går inte att få ner en massa mat i magen. Jag brukar kunna stoppa i mig en macka på sin höjd (och den smakar bara konstigt) eller en skål flingor men för det mesta hoppar jag bara över skiten.

Hjälp Bullen, är det något fel på mig?

1 Comments:

At 29 juni, 2005 11:01, Anonymous Anonym said...

Hej Mysen... Vi på Bullenredaktionen har diskuterat ditt fall och vi kan varmt hälsa att du inte är ensam i dina morgonproblem. Ditt beteende är normalt. Det är faktiskt mycket vanligt att ungdomar i din ålder inte har förmågan att få i sig frukost. Du behöver inte vara orolig att dö i förtid. Möjligtvis att GUD straffar dig för att inte helgar morgonstunden med en saftig köttbullsmacka.. men se det går över. Ät en jävligt stor lunch istället.
MVH Bullen

 

Skicka en kommentar

<< Home