onsdag, juni 29, 2005

Snask är snusk

Idag tog jag mig till Samarkand för att se om jag kunde hitta något kul och billigt i butikerna. Det blev inga köp alls till slut men jag stod ett tag inne på ICA Maxi och funderade på att köpa tre Bamse-dvder för 129:- stycket. Det handlar inte enbart om nostalgi även om det förstås också spelar in. Jag tycker helt enkelt om de här små tecknade historierna, de är roliga. Barnsligt säger ni? Tja, det må så vara, men jag har för länge sedan slutat bry mig om vad andra tänker. Det skulle inte vara den första barnfilmen i min dvd-samling direkt. Jag börjar få ihop en rätt bra mängd Disney-klassiker också.

Nu ångrar jag mig lite att jag inte unnade mig ett impulsköp, är i perfekt sinnesstämning för att kolla på dem. Nåväl, de finns väl kvar nästa vecka också antar jag.