måndag, augusti 24, 2009

Pablo Francisco

När jag går till jobbet varje dag så passerar jag en anslagstavla som jag brukar kolla in för att se om det kommer några kul band till Växjö (vilket det aldrig gör). Så jag blev helt chockad när jag såg en stor poster för Pablo Francisco och att han skulle uppträda i Växjö av alla hålor! Redan om två veckor dessutom! Fattar inte hur jag kunnat missa det men jag var i alla fall tvungen att köpa en biljett. Det kostade 400 spänn vilket jag egentligen inte har råd med men en sådan här chans får man inte missa. Hur ofta kommer en sådan stor komiker hit liksom?

3 Comments:

At 24 augusti, 2009 16:32, Blogger Patrik said...

OMG!!!!!!!!!! Jag borde också gå!!!

 
At 24 augusti, 2009 18:05, Blogger Mysen said...

Han ska till Helsingborg 14/9 vilket nog är närmast dig. :)

 
At 25 augusti, 2009 09:55, Blogger Patrik said...

Coolt! Vet att han var i Malmö för ett bra tag sen. Dock känns det lite väl saftigt med tanke på att han bergis kommer köra allt som man redan sett på hans livedvd:er. Men bra sugen är jag! :)

 

Skicka en kommentar

<< Home