tisdag, juni 12, 2007

Oops

Jag är inte så bra när det gäller det ekonomiska. Sedan jag fick heltidsjobb har jag ganska mycket mer att röra mig med varje månad och risken med det är att jag bara beställer saker utan att tänka efter särskilt mycket. Jag har ju råd. Problemet då är att det aldrig blir något sparande av pengar. Jag kollade igenom vad jag har beställt för tillfället som jag inte fått och betalat för än. Det blev en rätt lång lista.

Hot Chip - The warning (2-LP)
Hot Chip - DJ Kicks (2-LP)
Hot Chip - My piano (12")
Differnet - The title of this record... (CD)
Differnet - Collapsing universe (CD)
The Polyphonic Spree - The fragile army (2-LP)
Daniel Johnston - Yip jump music (CD)
Daniel Johnston - Continued story / Hi how are you (CD)
Xiu Xiu - The air force (LP)
Frog Eyes - Folded palm (CD)
Frog Eyes - The bloody hand (CD)
Frog Eyes - The golden river (CD)
Joanna Newsom - Joanna Newsom & The Ys street band EP (12")
Beach Boys - Smiley smile / Wild honey (CD)
Beach Boys - 15 big ones / Beach Boys love you (CD)
Beach Boys - Surfin safari / Surfin USA (CD)
Beach Boys - Little deuce coupe / All summer long (CD)
Beach Boys - Friends / 20/20 (CD)
Art Brut - Bang bang rock and roll (LP)
Tracey Thorn - Raise the roof (12")
Wolf Parade - Wolf Parade EP (12")
Architecture in Helsinki - Heart it races remixes (12")
White Stripes - Icky thump 1 (7")
White Stripes - Icky thump 2 (7")
!!! - Must be the moon (12")
Junior Boys - Dead horse EP 1 (12")
The Knife - Marble house (12")
Manhunt 2 (Wii-spel)

Jag får nog lugna ner mig lite grann nu.