lördag, maj 06, 2006

Latmask

En kass bloggare är vad jag är. Uppdateringar en gång i månaden gör ingen glad. Jag har visst haft saker att skriva om men jag har varit för lat för att göra det. Tur att jag inte har hundratals läsare för då hade väl mailboxen varit full med hatbrev från folk som kräver regelbundna uppdateringar.

Jag måste skärpa mig!

Min TV tog sig ännu ett litet steg närmare elektronikhimmeln när den förra veckan (mitt under snooker-VM!!!) fick för sig att det är bättre om bilden är väldigt väldigt mörk. Det allra bästa är tydligen ingen bild alls vilket skapade lite panikkänslor (SNOOKER-VM!!!) då jag inte fick igång apparaten igen. Lyckades till slut med lite konstgjord andning genom att slå på och av den flera gånger på raken, bilden är dock inget vidare.

Hade ju egentligen tänkt köpa mig en fin TV i sommar då jag har lite mer pengar att röra mig med men nu blev det lite akut vid helt fel tidpunkt. Nästa lön kommer antagligen inte att räcka till alla räkningar så jag behöver spara lite slantar. Alternativet var avbetalning, något som jag inte är något större fan av. Det känns osäkert att använda pengar man ännu inte har. Hur som helst slapp jag använda det alternativet (tja, på sätt och vis iaf) då morsan lånade ut 12000(!!!) till mig så jag kunde köpa en ny fin TV.

Jag har förresten lagt till lite fler läsvärda bloggar i länklistan för de intresserade.

Dags att lata sig lite mer.

1 Comments:

At 07 maj, 2006 22:19, Anonymous Anonym said...

Alltså! Om du inte börjar skriva oftare så kommer jag dra in mitt sponsorstöd i form av att...eh...jag tittar på din ads.

Och hur kan man inte tycka om ett band med låtar som "My shits on fire".

 

Skicka en kommentar

<< Home