onsdag, oktober 05, 2005

Vinnare och förlorare

<Kjell> Hejsan, mitt namn är Kjell Sundvall. Ni kanske kommer ihåg mig från filmer som Jägarna och Grabben i graven bredvid. Jag hoppas att ni glömt bort förra fiaskot Hotet som ni gav mig massa pengar för att göra. Hur som helst har jag nu en ännu sämre film på gång som jag tänkte att ni kunde ta lite skattepengar och pumpa in i. Den består av orealistiska travscener och stabbigt skådespeleri. Men det spelar ingen roll för jag låter riktiga travkuskar och tv-stjärnor som Sven Melander få vara med. De sköter sig iofs ännu sämre än de "riktiga" skådespelarna men eftersom det är jag, Kjell Sundvall, som regisserar så borde ni lägga så mycket pengar som möjligt på det här skräpet.
<SF> Hur mycket behöver du?

2 Comments:

At 05 oktober, 2005 15:59, Blogger Halotan said...

En film som kretsar kring trav kan aldrig bli bra. Inte ens Tim Burton skulle kunna göra en bra travfilm.

 
At 08 oktober, 2005 09:53, Anonymous Anonym said...

Jag tror iofs att en travfilm av Tim Burton skulle bli intressant på sitt sätt. :)

 

Skicka en kommentar

<< Home