måndag, juli 17, 2006

060716

Jag är inte mycket för att fira födelsedagar så det var rätt skönt att bara ta det lugnt igår och göra saker jag tycker om. Jag gick på en långpromenad i det vackra vädret och lyssnade på Mates of State och Regina Spektor. Jag drack ett par öl. Jag kollade på Tour de France på TV (sportnörden i mig måste ju få sitt också) och så kollade jag på ett gäng filmer jag tycker mycket om (The station agent, Eternal sunshine of the spotless mind och Ghost world). Jag kan inte komma på ett bättre sätt att fira sin födelsedag på.

2 Comments:

At 18 juli, 2006 11:09, Blogger Sanloko said...

Grattis, grattis! Förresten har du hört "Roscoe" av Midlake? Jag har inte fattat vad den låten handlar om.

 
At 18 juli, 2006 11:42, Blogger Mysen said...

Midlake vet jag nog inte ens vad det är för några, får leta upp.

 

Skicka en kommentar

<< Home