torsdag, augusti 04, 2005

Mysen vs Datorn

<mysen> Åhh, nu har jag kopplat in mina nya fina högtalare, så roligt jag kommer att ha.
<datorn> Jävla skit, nu kommer att han att kolla på en massa film istället för att data.
<mysen> Oj oj oj, så bra allt låter. Det funkar som det ska!
<datorn> Jasså, känn på den här då! *ta sönder ljudkortet*
<mysen> Vafan, varför kommer det inget ljud ur datorn?
<datorn> Hahahaha, rätt åt dig jävla apa.
<mysen> *felsöka ett halvt dygn*
<mysen> Ajdå, ljudkortet är paj. Nåväl, det var rätt gammalt och sunkigt ändå och dessutom finns det ju inbyggt ljudkort i moderkortet så jag klarar mig ändå.
<datorn> Fan, det tänkte jag inte på.
<mysen> Nu ska jag bränna film! Det blir en häftig upplevelse med de nya högtalarna.
<datorn> Jasså? Det tror jag inte. *ta sönder dvd-brännaren*
<mysen> Vafan, varför bootar datorn när jag försöker bränna dvd helt plötsligt?
<datorn> Hahahahaha, rätt åt dig din jävla nolla!
<mysen> *installera om windows, uppdatera firmware m.m.*
<mysen> Fan fan fan, jag som har semester och tänkte kolla på lite film. :(
<datorn> Fuck you! Du borde data mera!
<mysen> Hepp, får väl gå på bio istället då.
<datorn> Vafan! Stanna här och data din jävel!
<mysen> *går och kollar på Fantastic Four*

2 Comments:

At 04 augusti, 2005 18:11, Anonymous Anonym said...

HAHA roligt :-D

 
At 04 augusti, 2005 22:03, Anonymous Anonym said...

[datorn] *skicka ut massmail till alla i hela stan om att förstöra mysens bil*

 

Skicka en kommentar

<< Home